حدیث روز
امام علی(ع) می فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 123 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
گزارش اولین جلسه عمومی واحد فرهنگی + تصاویر
10 شهریور 1392 - 12:57
شناسه : 2687
بازدید 479
24

شنبه شب این هفته حدود ساعت ۷ اولین جلسه از سری جلسات عمومی واحد فرهنگی مسجد جامع شهرک قدس با حضور حدود ۲۸ نفر از نمازگزاران و افراد فعال در واحد فرهنگی تشکیل شد. در این جلسات تصمیم بر این گردیده است که با سه بخش ۱- معرفت شناسی ۲- پرسش و پاسخ و ۳-حضور […]

ارسال توسط :

شنبه شب این هفته حدود ساعت ۷ اولین جلسه از سری جلسات عمومی واحد فرهنگی مسجد جامع شهرک قدس با حضور حدود ۲۸ نفر از نمازگزاران و افراد فعال در واحد فرهنگی تشکیل شد. در این جلسات تصمیم بر این گردیده است که با سه بخش ۱- معرفت شناسی ۲- پرسش و پاسخ و ۳-حضور میهمان ویژه، به انسجام و اثربخشی بیشتر این جلسات غنای بیشتری ببخشند.

مباحث مطرح شده در جلسه به شرح زیر است:

۱ – اولین درس از سلسله مباحث حکمت اسلامی:

در این بخش حجت الاسلام والمسلمین پیکری، به توضیح کلمه حکمت و معانی مختلف آن پرداخته و منظور از حکمت اسلامی را در طی مباحث این جلسه بیان کردند و ادامه بحث به جلسات بعد موکول شد. که مقرر گردید خلاصه این جلسه در جلسه بعد در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد.

۲ – پرسش و پاسخ:

در این بخش از جلسه تعدادی از حاضرین سؤالاتی پیرامون نماز و فلسفه آن طرح کردند که متقابلاً تعدادی از حاضرین پاسخ های مربوطه را ارائه دادند.

۳ – مهمان ویژه:

در این بخش از جلسه آقای دکتر مصطفی رحیمی متخصص فیزیوتراپی و ارتوپدی پیرامون مسائل مبتلا به عمومی و علم ارگونومی  مطالبی را به سمع حاضرین رساندند و در ادامه سؤالات طرح شده را نیز پاسخ گفتند.

در انتها جلسه با پذیرایی به اتمام رسید. جلسه آینده انشاالله شنبه ۹۲/۱۲/۱۷ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

تهیه گزارش: رویا مالکی

عکس های منتخب از این جلسه را در زیر مشاهده می کنید:

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.