حدیث روز
امام علی(ع) می فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 123 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی
01 آذر 1400 - 12:56
شناسه : 604
بازدید 675
17

از زمان ورود ویروس منحوس کرونا (کویید۱۹) به کشور، تبعات آن را می‌توان در تمام بخش‌ها مشاهده کرد. در این میان مراکز آموزشی از حساس‌ترین بخش‌هایی است که تعطیلی‌هایش آثار زیانباری به بار آورده است، یکی از این مشکلات ایجاد فاصله بین فراگیران با مطالب و مواد درسی است که لزوم متوقف نشدن روند آموزشی […]

ارسال توسط :

از زمان ورود ویروس منحوس کرونا (کویید۱۹) به کشور، تبعات آن را می‌توان در تمام بخش‌ها مشاهده کرد. در این میان مراکز آموزشی از حساس‌ترین بخش‌هایی است که تعطیلی‌هایش آثار زیانباری به بار آورده است، یکی از این مشکلات ایجاد فاصله بین فراگیران با مطالب و مواد درسی است که لزوم متوقف نشدن روند آموزشی را می‌رساند؛ حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس باید فکری برای پیشبرد اهداف آموزشی خود در روزهای کرونایی بکنند.

تمام بخش های آموزشی کشور در این روزها اقدام به تقویت زیرساخت های فناورانه کرده‌اند و در صدد فراهم کردن بستر مناسب برای آموزش مجازی هستند. در این میان حوزه‌ علمیه الامام علی بن ابیطالب(ع) نیز از این قائله مستثنی نبوده و در پی پیگیری بحث آموزش در «سامانه آموزش مجازی» اقداماتی انجام داده است.

شایان ذکر است این سامانه در فاز اول اقدام به برگزاری آموزش آفلاین یکسویه با طلاب محترم سطوح مختلف نموده است و با تعاملی که با اساتید این مرکز وجود داشته بروزرسانی روزانه و مستمر دروس در این سامانه در حال انجام است.

ان‌شاءالله در فازهای بعدی توسعه سامانه آموزش مجازی به سمت ارتباط آنلاین و چند سویه پیش خواهیم رفت.

 

لینک ورود به سامانه آموزش مجازی دروس

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.