حدیث روز
امام علی(ع) می فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 123 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
مسابقه جدول فصلنامه “جامع”
10 بهمن 1393 - 13:10
شناسه : 2706
بازدید 625
20

 مسابقه جدول فصلنامه “جامع” بعد از پایان نماز عید فطر بود که اولین شماره فصلنامه “جامع” در بین نمازگزاران توزیع شد. اگر نگاهی به صفحه ماقبل آخر این فصلنامه بیندازید، جدولی را مشاهده می کنید که به شکل (فصل نامه جامع) می باشد. عزیزانی که قصد شرکت در مسابقه این جدول را دارند، می توانند […]

ارسال توسط :

 مسابقه جدول فصلنامه “جامع”

بعد از پایان نماز عید فطر بود که اولین شماره فصلنامه “جامع” در بین نمازگزاران توزیع شد. اگر نگاهی به صفحه ماقبل آخر این فصلنامه بیندازید، جدولی را مشاهده می کنید که به شکل (فصل نامه جامع) می باشد. عزیزانی که قصد شرکت در مسابقه این جدول را دارند، می توانند با حل کردن و تحویل آن به دفتر هیئت امناء مسجد، شانس خود را در قرعه کشی امتحان نمایند.

آخرین مهلت تحویل، حدأکثر تا تاریخ ۲۵ مهرماه ۹۲ می باشد. بدیهی است که جدول به تعداد نفراتی که قصد شرکت در مسابقه را دارند، باید تهیه و به همراه مشخصات خواسته شده، پر شده باشد.

مسجد جامع از بین جداول حل شده صحیح، به قید قرعه به ۵ نفر و به هر کدام مبلغ ۱ میلیون ریال جایزه اهداء خواهد کرد.

شما می توانید از طریق تصویر زیر، جدول را دریافت کرده و به تعداد اعضای خانواده خود تکثیر نمایید و شانستان را در قرعه کشی افزایش دهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.